Bara Lyssna


Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

Nu börjar det likna något, karismas.



4 rätt på dagens Keno gav ett omspel, jo man tackar.



Möttes av ett chockbesked idag på jobbet, vi har bytt lunchtiden ifrån 09.30 som jag har haft i hela min karriär till 09.00, det kommer att ta lång tid att smälta det här :-(



Lev väl.

2009-03-09 @ 18:28:23
Postat av: Roland Söderort

God kväll, dags att blicka framåt.



Här följer ett avslöjande, eller kanske inte avslöjande. Nåväl, på Torsdagskvällen, ev Fredag så släpper jag "Roland Söderorts schlager lista 2009" där jag radar upp finalbidragen och deras slutposition i tävlingen. Under veckan ska dessa granskas, inga detaljer kommer att utelämnas i granskningen.



Med vänlig hälsning.

2009-03-09 @ 20:32:18
Postat av: Roland Söderort

När vi ändå är inne på avslöjanden, på Fredag kommer jag att avslöja något om Roland. Ganska så sjukt egentligen, alltså avslöjanden i sig.



Lev och njut!

2009-03-09 @ 20:39:26
Postat av: Roland Söderort

"Non ut edam vivo, sed ut vivam edo"

Jag lever inte för att äta utan äter för att leva



2009-03-09 @ 23:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0