Du Runkade Inatt

Jag låg i min säng på magen och kikade på dig över axeln.

Du stod på dina knän och drog med långa bestämmda drag. Handens rörelse snabbades på och snart var orgasmen ett faktum.

Du kom. Och glaserade hela min röv med detta. Men det tog inte slut för det. När hela rumpan glänste tog du mig i dina starka armar och vände på mig.

En stilla strömm rann fortfarade och träffade nu mina bröst. Du mjölkade ut de sista dropparna ner på mina läppar, precis lagom mycket för att fukta dessa och för att jag skulle kunna känna  den salta smaken i munnen.

Skulle man kunna sova förevigt skulle jag gjort det. Och drömma denna dröm om och om igen.


Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

Nu vill jag inte vara den men...det framgår inte i texten om det är en kvinna och man eller om det är två män.

2009-03-21 @ 14:55:39
Postat av: Acke

haha nu har karin gjort det som precis alla i klassen bett henne göra !

Klagomålen denna vecka har rullat in, Matte, Lynn, Amanda...Karins blogg är inte längre intressant.

Vart är alla sexhistorier ?

Var är all porr ?



Det kommer nu.

Sakta men säkert så bygger Karin upp spänningen igen.

Du samlar in dom nu, en efter en, statisken kommer snart att höjas :)



Jag å andra sidan älskar din blogg med eller utan sexhistorier ;) <3

2009-03-21 @ 18:12:49
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: sandra

finally! har väntat på det här karin! :D:D:D

2009-03-21 @ 19:21:44
Postat av: Roland Söderort

Eller...tar delvis tillbaka ovanstående inlägg efter att ha läst den typ 20 gånger.



Ställningarna hålls i bunkern till siste man ikväll, kylskåpet är inkopplat och sambandsentralen är igång vårklasarna är tända

2009-03-21 @ 19:49:28
Postat av: Roland Söderort

Trevlig helg önskar Roland!



http://www.youtube.com/watch?v=bfMqkPmipbo

Kvällen till ära bjuder vi på 90-tal!

2009-03-21 @ 20:25:12
Postat av: Roland söderort

liten och rapp stor och slapp

2009-03-21 @ 20:32:56
Postat av: Roland söderort

liten och rapp stor och slapp

2009-03-21 @ 20:33:16
Postat av: Anonym

Vem är "du"?

2009-03-22 @ 14:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0