Eftersom Att Någon Viss Person Är Elak

Och klagar på min blogg.

Så ska ni få se mina framtida barns fotoalbum. Även queenies barn är med på vissa bilder.


Mitt underbara barn blir döpt. Präst: Quee


Mys i gröngräset med min hemlige man, queenie(som dricker hb o röker), hennes tillfälliga flirt och mitt älskade barn.


Queenie tar över och ammar mitt barn lite.


Medans Queenie JR hugger in på en melon.


Dock är Queeni JR inte så älskad och får en napp som hittats i kloaken.


Och här är alla mina små barn!!

SLUT!

 

Kommentarer
Postat av: Queenie

hahaha geeek! 8-)

2009-03-02 @ 22:37:36
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: Roland Söderort

Voff.

2009-03-02 @ 22:41:04
Postat av: Roland Söderort

Det snöar och landskapet är vitt vitt vitt i Söderort. Stilla är kvällen och imorgon runt kvart i sju går solen upp, något att se fram emot med andra ord.



Melonen såg god ut också. Går ju inte att tänka på annat än sommaren. Sommaren och Amy Diamond.

2009-03-02 @ 22:43:28
Postat av: Roland Söderort

Vette fasiken vad det är som händer men flera av mina kommentarer har inte postats, lite tråkigt men bara att gilla läget, positivt tänkande Roland.

2009-03-02 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0