Jag Har Fått En Uppenbarelse

För någon veckor sen, när jag var på väg hem, rullade en bil upp brevid mig. Han rullade brevid mig ett tag och jag stannade för att se vad han ville.

När fönstret rullades ner uppenbarade sig något helt underbart.

En ~35årig söndertatuerad man med piercing i läppen satt bakom ratten.

Jag blev kär på en gång.

Tyvärr hade han sitt lilla barn i pasagerarsätet och ville inte veta något annat än var posten låg.


Jag fortsätter nu spinna för mig själv ett tag till

Kommentarer
Postat av: Acke

haha jobbigt.

den bilden du beskrev av mannen ger mig en fruktansvärt härlig bild i huvudet på mig !

Kolla bara skådespelaren Johnny Messner, den mannen kan jag nu inte få bort !

2009-03-03 @ 17:18:32
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: Roland Söderort

Kenodragning på 4:an om dryga 25, nu kör vi.

2009-03-03 @ 17:57:33
Postat av: Roland Söderort

Ingen vinst ikväll heller men vad gör väll det? jag är inte bara Söderorts värsta tidsoptimist, utan optimistt och icke-cyniker i övrigt så jag vet att högvinsten kommer att komma snart.

2009-03-03 @ 20:33:28
Postat av: Roland Söderort

Ingen vinst ikväll heller men vad gör väll det? jag är inte bara Söderorts värsta tidsoptimist, utan optimistt och icke-cyniker i övrigt så jag vet att högvinsten kommer att komma snart.



Houngsvatten nu, Roland känner sig inte alls bra, krya på mig själv.



Lev väl.

2009-03-03 @ 21:38:17
Postat av: Roland Söderort

Solidaritet med Rhodesia och Sydafrika!

2009-03-03 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0