Okej, Det Där Gick Inte Så Bra

Läste kommentarer bak tills november.

Men ska man vara mystisk så ska man. Ingen information alls angående utseende har jag hittat.

Därför tog jag mig lite friheter för att skapa mig en egen Roland.


1)Han har glasögon för att han drar smarta citat då och då.
2) Han hat en grön jägarhatt på sig för att....daah, gröne jägarn.
3) Discokula för schlager.
4) Ett glas kir upponer. Ev rosita också...
5) Hammarbyflaggan. En gissning. Gårdare är du inte.
6) Starka armar tack vare friskis och svettis
7) Glad
8) Grisnäsa. ännu en gissning, passar liksom.

Så nu vet man vad man ska leta efter.

Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

Hahaha. Mycket underhållande må jag säga.



65-75% stämde faktiskt eller 'relativt delvis' så det var inte alls illa pinkat karismas. Och bilden, ja vad ska man säga, du satte den perfekt haha.

Eller...ja du kunde gjort en ännu glade gubbe.

Dock missade du karismas.blogg.se tatueringen på bröstet.



Bra kört. Med vänliga hälsningar Roland Söderort.

2009-03-04 @ 22:53:34
Postat av: Roland Söderort

väntar på att kommentarer jag skrev kommer tillbaka, detta var underligt. Återkommer.

2009-03-04 @ 23:01:58
Postat av: Roland Söderort

väntar på att kommentarer jag skrev kommer tillbaka, detta var underligt. Återkommer.

2009-03-04 @ 23:02:11
Postat av: Gw

Hahaha :D riktigt lustig bild måste jag säga.

Dock skulle ju en sverigetröja sitta som en smäck. Och för gudsskull dumpa glaset och rita dit en Kirflaska istället. Men i övrigt rätt likt (speciellt näsan) nehehehe.

2009-03-04 @ 23:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0