2 Dagar Kvar Till Engelen

Något ni säkert inte visste:

Skulle jag behöva välja mellan att vara blind eller döv skulle jag välja att vara döv. Blind så kan man klä sig och se ut hur man vill, men man hör när folk pratar skit om en. Döv så kan man vara sexigast i världen men inte få några komplimanger. Så det är ett svårt val. Men jag väljer döv iallafall. Man behöver inte riskera att hamna i säng med string-emil iallafall


En bild:
Okej,det bara blev någon bild. Hittar inte den jag vill ha. På denna bild pillar jag på min tutte och danne sitter och tittar förundrat på den..Väldigt nödvändig.


En blogg:

Handsomeranger Skriven av en man som har lätt fot-feticsh och som älskar att berätta om sitt sex. Typisk karin-blogg med andra ord. Dock har han och tjejen hans just splittat. Så är inte jättemuter just nu.

En låt:


Förutom en bit överdrivet långt halvjobbig gitarr så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0