3 Dagar Kvar Till Engelen

Något ni säkert inte visste:
Jag använder för tillfället bara mans-deo. Eller, alltid när pappa är hemma. Jag kan jue inte direkt gå och köpa en till mig själv. Fast jag har nog gjort det iallafall. Han har nämlgen en (som jag köpte till han) som har inte använder. Han tyckte väl inte att den luktade gott. Men de gör inte så mycket. Jag köpte den mest till mig själv iallafall. Lukten av man slår allt.

En bild: Detta är min söte lille fågel...


En blogg:

Dollyblond Har läst den sen filosoferna skrev något om henne. Enda stora blonda bloggaren som verkar söt och trevlig och inte är dum i huvudet och beter sig som en fitta.


En låt:
 
Söta svenska killar. Som desutom är bra :O

Kommentarer
Postat av: s

haha ja hon är grym! Min brorsas barndomskompis syster (:

2009-05-02 @ 01:37:59
Postat av: Roland Söderort

speldjävulen har porrpung

2009-05-02 @ 02:44:46
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu är där en tävling där du kan vinna 3500 kronor i presentkort i valfria butiker! Vem vill inte vinna det?!



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-02 @ 02:52:12
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: roland söderort

somewhere over the rainbow blue birds fly

2009-05-02 @ 04:03:34
Postat av: Roland Söderort

utomhusrave i vanadisparken från kl 14

2009-05-02 @ 13:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0