De Var Då Själva Fan

När jag åkte hem från Queenie gick jag av en busshållplats tidigare.

-För att kunna fotta en busskur som de stavat fel på.

Jag tänkte sen blogga om denna bild och skriva något som: "Och folk undrar varför invandrare inte får jobb"

Men nu har de ändrat på de! Så att det är rättstavat.

Och då jag var i sån chock över detta glömde jag fotta helt och hållet. Så detta blir ett bildlöst inlägg. Inte ens en bild på den numera rättstavade busskuren.



6 fucking INLÄGG KVAR! Fortsätt med idéer, om du nån gång har börjat. Annars, BÖRJA NU för i helvete!!

Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

solidaritet till dem vita i sydafrika!

2009-05-27 @ 17:16:06
Postat av: Roland Söderort

Ett litet tips:



Hur stort är universum? funderingar och tankar kring det, med allt vad det innebär..

2009-05-27 @ 17:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0