Fattar inte varför Folk Inte Är Vakna Nu

Just vandrat hem från vällingby, börjar serriöst fundera på att gå upp runt tre på morgonen. De är jue fan sol ute!

Inte mycket viktigt att berätta. Min helg kommer äga dock. Fredag- fjortkväll, lördag- sebbe fest i solna, söndag- henke skiva, måndag- sp3a skiva.

Nu ska jag skcika mail till sven. Jag ska jobba imorn nämligen. Ska man bli miljonär måste man jobba ibland också.

Ps. Messmörsmacka är bästa!


Dumma jävlar
Dom bilderna när jag dricker/håller i ett glas räknas som drickning!

Kommentarer
Postat av: pekka

jaha den leken ska krigsgudinnorna GENAST göra :D rolig hihi



länka till oss till vänster så länkar vi till dig!

2009-05-14 @ 21:24:55
URL: http://krigarprinsessorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0