Från Då Till Nu -En Måndagshistoria

Vaknar i västra, åker hem, ingen nyckel, lillasyster svarar inte telefon, hem till sofia, dusch, bordsplacering, babbel, makeover, planering, skola för lunch, en halv lektion, tog ledigt resten av dagen, bil med tiff, väntade utanför spånga på lillasyster 30 minuter, pratade med turkar, nyckeln av hanna, hem, sprayade hår orange, queenie kom, skrattade, satte på mig tjockismage, queenie gick, sprayade håret orangare än orange, mans-ögonbryn, kaosar runt, åker buss med fia, dricka vin på tunnelbanan, köpa vikingahjälm, sätta ut bordplacering, fördrink, förrätt, "klassens", huvudrätt, bra tal, lambo, efterrätt, full liselotte, djurgården vann, eftersläpp,rosa pantern, efterlängtade cigg, amanda, rissne, lumpenpojkar, nån som hellre ville fiska, porrtiff, överpeppad fredrik, roland söderort, massa grejer, glömmer saffas namn förlåt!, tar av fettomage, snäll jens skyddar min cider, pojke som blir hungrig, taxi till västra, hampus lagar mat, dusch, lax med köttbullar och makaroner, familyguy, knull, sömn, för tidigt uppvaknande, victors tröja, orange hårbotten, solarie, macka, dusch.

Från nu till sen
Tvätta bort orange, packa ur väska, städa, söka sommarjobb, äta mat, köpa nya linser, köpa p-piller, jobba


Kommentarer
Postat av: QUEENIE

SÅJÄVLABÄST!

2009-05-05 @ 14:08:36
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: Acke

att jag ens orkade läsa igenom allt :D

men det där var bra !



neeeej jag missade roland :P

2009-05-05 @ 14:42:17
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: Roland Söderort

Jag känner mig hedrad varje gång mitt namn står med i bloggen.



Lev väl och njut.

/Roland Söderort

2009-05-05 @ 20:08:42
Postat av: Roland Söderort

Patrick Bateman är en hjälte

2009-05-05 @ 20:55:58
Postat av: Anonym

din äckliga hora. hur många är du uppe i nu?

2009-05-06 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0