Har Gjort En Värd Sak

På dessa ställen har jag ont/ kan få ont om jag gör som jag gör här.



Anledningen till att det gör ont när jag petar mig mellan benen är att jag har en så kallad "grillad mus" som queenie så fint döpte det till. (Inte som man skulle kunna hoppas, att jag haft så mycket sex att hela alltet är svullet, nej, nästan tvärtom tom)

Har nämligen lyckats bränna mig precis "där" (ni vet ho-ho), när jag solade solarium. Så nu får jag gå runt och smörja in hela muttan med aftersun var 10onde minut. - För att över huvudtaget kunna ha byxor på mig.

Mitt liv är fullt av äventyr!!


9 INLÄGG KVAR! Fortsätt med idéer, om du nån gång har börjat. Annars, BÖRJA NU!

Kommentarer
Postat av: Queenie

HA, du vet redan mina idéer ;) köör hårt!

2009-05-25 @ 23:54:19
URL: http://queenieocampo.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-05-25 @ 23:56:29
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Acke

AJ

2009-05-26 @ 00:00:36
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: Roland Söderort

Vet precis hur det känner dig, skickar över en karta valium så du kan bli hel igen..



borde komma till tor eller fre, lycka till.



skriv om du är ica, hemköp, konsum kund osv, kan vara värt att veta. voff

2009-05-26 @ 16:55:10
Postat av: Madde

HAHAHAHA

2009-05-26 @ 23:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0