Jag Är Kär

I en kille som jobbar på banken i spånga,

Han måste vara bland det snyggaste jag någonsin sett. Och charmig. Och har humor. Och är underbar. Och minst 30...

Men man ska inte vara sån.

Nu är det nämligen så att om ni har ett bankärende kirrar jag gärna det till er. Jag har nämligen en plan. Jag ska gå ner där och vara stackars korkad flicka som än en gång behöver hjälp.

Jag ska äta banan och jag ska förföra honom.

Eventuellt morot. Om det inte är banansäsong. Man kan jue inte förföra någon med en grön banan heller?

Typ "-Hej, jag gillar omogna äckliga grejer" Vad sänder det ut för signaler egentligen?

 



12 inlägg kvar. Fortsätt med idéer

Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

http://www.youtube.com/watch?v=WzDLHcY9nW4&feature=related



Finns en enkel lösning på detta, lär dig sången och gå in och kör den på banken!



Ett stort lycka till.

/Roland

2009-05-25 @ 17:51:30
Postat av: JR

Satsa på bananen

2009-05-27 @ 16:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0