Jag Håller Seriöst På Att Bli Galen

Utan musik på bussen.

Därför har min kära ipod 15 minuter på sig att ladda klart.

Enda grejen är ju att de finns en anledning till att jag slutade använda den. Kommer bara inte ihåg den.

Jag hoppas på att det bara var för att jag använde mobilen till musik istället.

Det skulle dock gå sådär idag. Frågan är om musik ens var uppfunnet när min nutida telefon tillverkades.

De jag kräver från alla er läsare (som inte amputerat sina tummar) är alltså att ni håller dessa för min och min ipods framtid. Amen.

Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

Har båda tummarna kvar, dock är dem stelopererade.

2009-05-06 @ 16:28:37
Postat av: Anonym

nej det var inte uppfunent

2009-05-06 @ 22:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0