Okej,

När alla är ute och dricker och festar och är utklädda och har kul så ska jag leka jag har aldrig med mig själv.

-Jag har aldrig sovit ute i tält.
 

-Jag har aldrig haft sex på ett flygplan


-Jag har aldrig snott saker från en hemmafest.


-Jag har aldrig badat naken


-Jag har aldrig stulat med mer än en person på en kväll.


-Jag har aldrig sovit naken med en annan tjej.


-Jag har aldrig ätit upp en båt.


-Jag har aldrig hatat någon så mycket att jag förstört något som tillhör denna. 


- Jag har aldrig legat med någon jag tycker är ful.


-Jag har aldrig pruttat under sex.


Åh helvete. Inte visste jag vad jag gav mig in på inte. Blä va jobbit de vart.

Och av att lägga bilder blir man inte full heller. Usel lek via datorn.

Kommentarer
Postat av: Acke

Haha vi får väl ta och göra den tillsammans sen då ;)

Fattar inte vad du faktiskt har gjort poch inte... :) är det de bilderna utan någon slags alkohol som gäller då ? :D

2009-05-12 @ 18:21:31
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: pekka

haha vadå inte strulat med mer än en på samma kväll?



hahaha carl o soumipojken på kryssningen då?

fast det kanske bara var ord och inga visor

2009-05-12 @ 18:23:44
URL: http://krigarprinsessorna.blogg.se/
Postat av: Roland Söderort

Greven av Monte Cristo!

2009-05-12 @ 22:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0