Tidsfördiv. No Need To Read

Lovar du att vara ärlig?  Jag är aldrig helt ärlig
Du heter: Karin Malm. I allmän mun: Carmen Electra
Smeknamn: Den där bruden Queenie hänger med
Låt som när du är ledsen sörjer till? Byz dåliga engelska låtar 
Beroende av: Människor runt mig

Vad behöver du mest just nu:En massa pengar och nya tuttar.

Vad tror folk om dig? Att mina armar är äkta
Stämmer det? Nej 98% silikon och resten katthår.  

Vad får du oftast komplimanger för? Min fikonrumpa

Vad säger du för att imponera på någon? Att mina armar är äkta och att jag kan flyga

Hur imponerar man på dig? Man kan Hitlers mellannamn.

Brukar du skratta för dig själv? Eftersom ingen annan fattar mina skämt. Ja 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag ska bara dumpa Marie Serneholt. Sen flyr vi tillsammans (från Måns)

Var bor du? Högst upp

Trivs du där: Nja, saknad av dörr bidrar till tysta aktiviteter
Äger du några converse: Jo de skulle hända...

Sprit, cider, vin eller öl: Eller? Blandar man allt blir det ännu bättre.

Vad har du för mobil: Fin röd med bling bling sverigeflagga på.

Nästa mål i ditt liv: Miss slitz 

Hur svarar du i mobilen: "Jag har inte tid att prata. Mina fans jagar mig."

Vem ringde du senast? Jag ringer inte folk. De ringer mig.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hur hittar man hem till dig? Kan jag få din autograf också?
Antal timmar sömn inatt: hela 5 stycken!

Sov du ensam: Nej, med Queenie och Anton

Brukar du komma i tid: Alltid. Brukar se till att bestämma en sen tid istället.

När mår du bra: När jag ligger och klappar på nyrakade ben
När blev du fotad senast: Skulle kunna varit igår. Blev dessa bilder inte bra var det inte jag på dom. De var bara nån som var väldigt lik mig.
Hur känner du dig nu: Glad av moneybrother och smskontakt med min drottning
Vanligaste färg på dina kläder: Vilka kläder?
Vad tycker du om fötter: Hugg av skiten. Eventuellt sätt på en par fiena skor.
Vad saknar du: Ett huvud att klappa på.
Favoritdryck på morgonen: Tandkrämsvatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag varit trött i tre timmar.
Är du blyg? ..hihi..iih

Sysslar du med någon idrott: De beror på vad man menar med idrott..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag har aldrig kastat mina ögon. Trivs med dom.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Runka hela dagen. Spruta på snygga brudar och gamla tanter.

Vad är det värsta du vet? När man är jätte godissugen men inte har något godis, och då måste äta smörklumpar rullade i oboypulver.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Löneveckan: allt. Resten: de mynten jag kan hitta.

Vad längtar du till? Lön, 24 timmar och 14 minuter kvar

Vad är det finaste du fått? En chokladfontän. Fast den funkar sådär.

Om fem månader: Är jag och Måns gravida i 3dje månaden.

Om ett år?: Sitter jag i hässelby gård med polackerna med Måns unge i knät.

Du samlar på: Pojkar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Fröken ur. 

Har du strumpor på dig nu: Alltid. Fötter är äckligt.

Är det okej att gråta: Killar som gråter får mig att smälta. Jag gråter minst en gång i timmen.

När grät du senast: 13 minuter sen.

Bär du glasögon eller linser: Jag borde. Men är för lat för att fixa nya.

Har du piercing: Ju fler destå bättre.

Vill du gifta dig: Slöseri.

Vill du ha barn:Om man slipper bli ful efter. 

Är du bra på att laga mat? Jag är bra på allt.

Är du flygrädd: Jag kan inte flyga på riktigt. Jag bara SA de för att imponera skrev jag ju.

Hur vig är du: Vigare än du.

Vilken är din favoritglass: Alla med mycket socker.

Tror du på ett liv efter döden: Annars skulle det vara onödigt att dö?
Bor dina föräldrar tillsammans: Dom påstår det. Dock tror jag inte att det är mina riktiga föräldrar. De borde vara mycket snyggare. Tror jag har blivit kidnappad. 
Vilken ögonfärg har du: Gråblågröna med ett lätt mögellager över.

Runkar du: Nja, inte mig själv. Skulle dock gärna göra det.
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag tränar på massa saker. Blåsa stora såpbubblor, klippa mitt eget hår, slå rekord i att äta snoddas.

Vad är det viktigaste i livet?: Att dö innan man hinner tröttna.


Nu vet jag varför jag inte brukar banga att följa med ut, det suger att vara hemma.

Fööörlåt bebbe!!



14 inlägg kvar. Fortsätt med idéer!

Kommentarer
Postat av: Acke

Queenie och Anton ???

Vad missade jag ;)

2009-05-24 @ 01:06:55
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: QUEENIE

gaaah din tjuv, Måns är min man ! MIN MIN MIN !!!



ja Jasse, vi hade trekant. ÄNTLIGEN !!!

haha du missar mycket nu när min blogg är låst! ;D

2009-05-24 @ 13:11:41
URL: http://queenieocampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0