Freddan Gillar Min Tatuering

Fick jag reda på (Någon gång. Några gånger. En hel massa gånger.) i lördags förra veckan när vi var ute och gjorde stureplan.

*Dunk dunk dunk*
"- Tjeijerr! Ä man glad så viiiftar man med händerna"
"- Jag gillar din tatuering Karin!"

" VA??!! Ska dui bara ha en öl? Ge mig 35st av eran dyraste drink!"
"Karin! Jag gillar din tatuering!"

" Men står ni här fliickor? Ska nii inte med på efterfest då? Jag lovar att din blonda kompis sååå skulle gilla min solbrända roommate!

"Hurrö karin! Snygg tatuering"


Iallafall- idag låtsas jag att vi har 4månadersdag. Kommer inte ihåg när jag gjorde den. Men efter studenten och efter löning. Så idag verkar perfa.

De hela ska firas genom att peta i näsan och lyssna på basshunter.


En chockad banan i sitt glassbad.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

kaaaa vad gör du ???

nu jobbar jag ju på max, e vi jobbkompisar nästan :)

2009-11-03 @ 22:29:54
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: Gw

http://www.youtube.com/watch?v=3wTTODksGtA

2009-11-04 @ 17:45:59
Postat av: Roland Söderort

Mycket skit nu.



Först kom ingenting, sen kom ingenting sen kom ingenting...



120 Årsta torg.



19 dagar till löning.



Varslad och status på framtiden efter 29 Dec får ödet avgöra.



Karismas har span på sig i Farsta C.



Karismas.blogg.se



porrpungstema året ut.



våga stalka.



Det finns inga garantier på amors krokiga vägar.



Skulle kunna fortsätta i evigheter och bortom det men slutligen vill jag avsluta med en hyllning:



ÄRA ÅT GUSTAV II ADOLF. FÖLL I LÜTZEN 6 NOV 1632 FÖR FÄDERNESLANDET. VILA I FRID LEJONET AV NORDEN

2009-11-06 @ 16:15:11
Postat av: Roland Söderort

åt helvete med helvetet.

2009-11-08 @ 23:05:20
Postat av: sektion kul-gänget

http://www.youtube.com/watch?v=mOt0esS3ay0



lotiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiito!!!!

2009-11-09 @ 02:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0