Sjukt Perfekt Dag

Jag vet att den här bloggen inte är känd för att jag berättar vad som händer i mitt liv och så. Egentligen är den väl inte känd heller. Och när den nu äntligen uppdateras kommer ni väl skrika av glädje och hålla tummarna för flera roliga i skämt liknande de om gud som bränner negrer (HA-HA-HA, de är fan underbart) men oh så fel.

Ladies and gentlemens. Let me present to you: My perfekt day.

Jag vaknar och ligger och snoozar precis så länge som jag ville. Hinner äta frukost, platta hår, fixa väldens godaste lunch/middag att packa ner till jobbet, kollar ut och bestämmer mig för att idag kommer det inte regna och tar min päls och behöver inte ens springa tilll pendeln.

Jobbar 11-19. Får äta min perfekta mat när jag vill, jobbade med bästa människorna, inga fittkunder, inga felbeställningar, inga sura miner. Går därifrån med en underbar coffeshake i handen.

Åker tunnelbanan. Precis när batteriet på min mobil tar slut kommer underbaraste indiekillen på med högsta volym på sin ipod. Han sätter sig mittemot mig och är söt och bjuder mig på killers från skogskyrkogården till medis.

Går till pendeln och träffar på Samir som inte alls är vad han har varit. De konstiga och smått läskiga har ersatts av något rätt jordnära. Sitter och har ett (faktiskt) trevligt samtal med honom tills min pendel kommer.

Sätter på min mobil och lyckas med dess sista krafter ringa till fialottan och prata lite med henne. Får även under den här tiden sms från Pontus och bestämmer mig för att åka och träffa honom.

Åker till västra och har där en trevlig konversation med spärrvakten som går med på att plocka isär sin mobil så jag kan sätta in mitt simkort och låna den.

Träffar pontus och har det trevligt. När jag går ifrån honom har regnet slutat och min päls slipper bli blöt. Timear pendeln med tunnelbanan nästan på minuten och kommer helt seriöst från västra till spånga på under en kvart.

Gud vad kärringaktigt de här lät och gud så tråkit. Men idag har inget gått fel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste du ha musik? de är jätte jobbigt

2009-11-20 @ 09:32:10
Postat av: E.

Vilken skön header du har haha!

Nice med en sån perfekt dag o vilken schysst spärrvakt ;)

2009-11-21 @ 01:39:28
URL: http://misspinglan.blogg.se/
Postat av: Roland Söderort

det närmsta en perfekt dag man kan komma är när man är bakis

2009-11-21 @ 14:39:24
Postat av: Roland Söderort

Avslöjande 1: Natten till i fredags drömde jag om karismas fy fan vad sjukt det var



Avslöjande 2: Idag besöktes "Solhem" i spånga...Rolands syster kommer att flytta dit i December och jag behöver en rapport på området i fråga karismas...



Avslöjande 3: Speldjävulen har porrpung

2009-11-21 @ 14:42:55
Postat av: Roland Söderort

PREDAPPIO CITTA DE CAPO



DUCE DUCE DUCE!

2009-11-21 @ 15:45:39
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt med Miley Cyrus! Så jääkla bra (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/november/miley-cyrus-party-in-the-usa.html#comment

2009-11-21 @ 15:46:06
Postat av: låt nr 21

Mkt trevligt att läsa ... roland stalker of the year...

2009-11-22 @ 17:51:04
Postat av: Roland Söderort

vaknade upp i hemfosa igår (någon station på väg mot nynäs) det var öde kolsvart och nedsläckt överallt sista tåget hade gått fanns inga bussar hade inga pengar så sprang till tungelsta på spåret och tog bussen därifrån voff fy fan för assyriska



hellre död än röd

2009-11-22 @ 18:10:37
Postat av: Roland Söderort

Måndag imorgon - ångest



32 dagar till tomten kommer



mjauu

2009-11-22 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0