Jag Måste Dela Med Mig Av Något

Vet inte varför, men har tänkt på detta en hel massa gånger senaste tiden.

Och börjar alltid fnissa hysteriskt varje gång.

Och eftersom att min blogg är sämst uppdaterad i världen kan jag iallafall bjuda på Ett roligt inlägg.

Senario:Jag och Johan ligger i sängen och sover, det här var alltså på den tiden då vi var kära och lyckliga. Vi ligger iallafall och sover, men så vaknar jag.

Ligger halvvaken ett litet tag och tänker på just ingenting.

Blir lite pruttnödig, men är alldelles för trött att hålla in den, tänker att han ändå sover, vem skulle det skada?

Men den skadar. Inte på kanske det förmodade sättet, nej, den låter.

Det måste varit den högsta prutten någonsin!

Och just för att jag blir så jävla förvånad (för jag är ju faktiskt tjej, tjejer pruttar ju egentligen inte alls) börjar jag asgarva.

Och i detta plötsliga extra tryck på magen pruttar jag en gång till. Och skrattar ännu mera.

Det hela blir en ond cirkel och Johanstackarn vaknar av att hans flickvän ligger och pruttar för glatta livet samtidigt som hon skrattar så hon inte kan andas.

Konstigt att det inte höll mellan oss..vem skulle inte bli söndercharmad av detta liksom?

 


Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

bekämpa kommunismen!!

2009-09-04 @ 16:14:58
Postat av: Roland Söderort

http://www.youtube.com/watch?v=JlK1H2_aBh8



Årets låt kultåret 1994!



Lev och njut karismas.

2009-09-06 @ 13:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0