På Söndag

Är det den största högtiden efter påsken.

Kanelbullensdag.

Min originalplan var att jag inte skulle äta något socker alls den här veckan.

Jag skulle bli super-duper-as-nyttig, så att jag skulle kunna äta typ 7plåtar bullar utan att behöva känna mig dålig för de.

Ny plan nu dock. Jag menar, tänk om jag blir allergisk mot socker på den tiden. Om jag sen inte kan äta en enda bulle på söndag utan att bli helt täckt med rosa prickar som kliar någon helt fruktansvärt. Och det värsta med det hela är att när man kliar på dessa prickar så börjar det blöda något förskräckligt och sen när allt mitt blod runnit ut ur min arma kropp så dör jag.

Och allt detta bara för jag inte förberett min mage för den stora dagen. Så kan man inte ha de.

Idag har jag förberett för den stora dagen med glass och kärleksmums. Inte lagt upp träningsprogrammet för imorn ännu men jag lovar att hålla er uppdaterade. Vill ni inte riskera eran hälsa borde ni hålla er till denna.


Kommentarer
Postat av: JR

Vad är kärleksmums? måste veta så jag kan följa

2009-09-30 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0