Skulle Det Finnas Pris För Att Vara Segast I Världen

Skulle jag ta hem en storseger.

8 ringde fia, hon var pigg, hon var glad, hon sa att jag inte behövde komma in till stan eftersom att  hon började snart ( men neeeej! jag som var så pigg, skulle inget hellre göra än att rusa upp ur sängen och åka in) (mao, tack!)

Men jag stannade vaken.

Och nu ska jag snart få herrbesök. Mihihi. Hur klar tror ni jag är?

Idag har jag : Pratat med Parviz i tele.( Sammanfattning: Hans spermier är superspermier, inget dödar dom- ska du ligga med honom måste du äta minst 3dubbla p-piller.) I  vilket fall, han var inte i skolan och jag var inte på jobb.( Varför? Han orkade inte, jag får inte.)

Jag har tittat på hallonen på farmville. Man kan nästan se när dom växer. Tar bara två timmar. Jag har planterat nya ( Inget att göra? Skänk kossor till maria malm. Ska göra om hennes gård till en mjölkgård - med undantag för söndagar -då de ska slaktas kaniner.)

Det här var väl en bra sammanfattning av det viktiga som åstadkommits idag.

Men tror faktiskt inte att de kommer ta så lång tid att göra sig färdig.

Jag menar, jag är förkyld (hur kan jag fortfarande inte lukta något under armarna när jag inte duschat sen onsdag förr-förra veckan?)

Sminkresterna sen lördags duger bra och vem gillar inte rosa mjukisar med hål i rumpan. (kolla dessie! Hon slog ju igenom med hjälp av de)

Jag är fan klar!

Och dom nya hallonen är 98% klara!


Kommentarer
Postat av: Roland Söderort

hallontårta?

2009-09-21 @ 16:54:38
Postat av: Jasmine

jag skänker kossa om du skänker något tillbaka

2009-09-22 @ 01:49:29
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0