Jag Har Alltid Haft Rätt Osmarta Ideer.

Och jag har alltid gillat sängen.

Nu för tiden när jag vill sova längre sover jag alltid med smink. Men sen när man vaknar är de iallafall helt förstört och jag måste först ta bort de gamla och sen måla om igen.

När jag var liten (jag är liten) men mindre då. Så sov jag alltid i mina gympakläder om vi hade gympa första lektionen. Så va jag färdigklädd.

Men man kan faktiskt inte sova i ett par trosor och sen ha samma nästa dag. (Därför jag numera satsar på att vara troslös när jag sover borta) Så därför var jag tvungen att byta de när jag gick upp.

Och BH kunde man inte heller sova i. Nej nej, då slutade ju brösten växa. Och jag som ville ha bomber. Därför var jag då tvungen att sätta på mig det efter också.

Summa av de hela = När jag vaknade tog jag av mig allt, för att sätta på mig allt igen (+nya underkläder) Värt.

Flera spara-tid-tips kommer.

Bara på Karismas.


Jag skulle kunna skylla på ljuset. Men nej. De är gult


Jag viker ut mig i Slitz och berättar de för er genom en statusuppdate på facebook. När jag inte ens har facebook. Men nej.

Vad måste man göra för att få uppmärksamhet i den här bloggen nu för tiden egentligen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKRIVA OFTARE!!!

2010-01-26 @ 20:53:47
Postat av: GW

Vafan äre me han, e han bööög eller? Störthååmå



Ser nästan ut som Orminge-Jimmy dock.

2010-01-27 @ 16:33:01
Postat av: sektion kul-gänget

kavaj från HM, 499:-

bra köp där.

2010-01-27 @ 21:34:05
Postat av: GW

På tal om bra affärer.



Bergman IN

Armas UT



blir onekligen en intressant säsong detta.

2010-01-29 @ 12:24:51
Postat av: a

fin blogg. :)

2010-01-30 @ 21:35:54
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: parvis

om jag vore ett djur skulle jag vara en bärfis

2010-01-30 @ 22:51:37
Postat av: Ana

har du inte lärt dig av kissie, provocera ;p

2010-02-04 @ 01:04:04
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0