Mina Hål I Favoritordning

1)Tungpiercingen: Vad som egentligen var till 90% för att jävlas med mamma vart de bästa jag gjort.
2)Munnen: Skulle jag inte ha munnen skulle jag ju inte kunna öppna den och visa föregående eller hur? Dessutom gillar jag att äta.
3)Fitthål: Man måste ju ha någonstans att trycka upp tampongen. Annars skulle man ju få blod i byxan hela tiden.....(?)
4)Navelpiercingen: Så fjortis. Så fint. Glittrar underbart!
5)Navel: Bra att ha när man är kall och behöver extra fyllning i sin jacka

6)Rumphål: Fett bra att ha när man inte vill att någon gammal gubbe ska sätta sig bredvid en på bussen.
7)Höger näsborre: Min favvis närborre. Sällan täppt. Bra sniffförmåga.
8)Vänster öra: Alltid där dom bästa artiskterna i världen sjunger när jag inte riktigt orkar lyssna på någon. Gillare.
9)Hål i öra tre: Han känner sig nog lite mobbad. Alltid får han ett mindre örhänge. Men gillar honom lika mycket som dom andra. Lite mer tom.
10)Hål i öra 1: Tråkit. Skulle dock inte klara mig utan de. Typ som att bli av med en arm. Alla skulle se att något var fel men ingen skulle våga påpeka de.

11)Hål i öra 2: "Alla är unika" Jo tjena. Läs ovanstående en gång till. 
12)Hålfot: Så man kan gömma handkräm på flygplatsen
13)Höger öra: Sover alltid med höger öra upp= höger öra väcker mig. Men, höger öra hör superbra musik och vill inte att jag ska missa den -inte bara dåligt.
14)Vänster närborre: Min hatnäsborre. Alltid han som känner dom äckliga lukterna.
15)Armhåla. Bra som saltsten.


Jag och min tjocka syster.


Kommentarer
Postat av: Maaaaaa

bilden skulle vara mycket finare om det fanns en spindelkarin i hörnet

2010-01-14 @ 22:26:21
Postat av: Roland Söderort

"Det är ljuvt och ärofullt att dö för fäderneslandet.



– Horatius"

2010-01-16 @ 17:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0